Dream bike ?
Wheel make it fit !

Nasza filozofia

Jeździsz na rowerze mniej lub bardziej intensywnie. Wyobraź sobie, że na chwilę opuszczasz swoje ciało i stajesz z boku – zaczynasz trening, siadając w siodło, kładziesz ręce na kierownicy i zaczynasz kręcić. Zastanów się nad tym ile ruchów musi wykonać Twój staw kolanowy, biodrowy i skokowy oraz kręgosłup oraz jak ogromny wpływ ma na to, źle ustawiona wysokość siodła, jego odległość od ramy oraz źle dobrany but. Podczas jednego takiego treningu może dojść do serii mikrourazów, które w konsekwencji i dłuższym okresie spowodować mogą poważną kontuzję.

7złotych rad fittera

1. Cierpliwość. Każdy z nas jest inny dlatego nasze podejście jest również indywidualne: zaczynamy od wywiadu, szczerej rozmowy przy dobrej kawie czy świeżo wyciśniętym soku. Dopiero później przechodzimy do szczegółowych pomiarów i analizy oraz podsumowania i wprowadzania zmian na lepsze

2. Analiza. Bikefitting to proces pomiaru pozycji początkowej (test wstępny) i pomiaru kontrolnego (test końcowy) oraz ich dogłebna analiza

3. Optymalizacja. Nasz klucz to optymalizacja rozkładu nacisku i siły w trzech punktach styku – Siodło, Pedały, Kierownica

4. Hierarchia. Bikefitting uwzględnia i optymalizuje najważniejsze kąty stawów w Twoim ciele. Oś ciała to twój rozkład jazdy. Pedałując pamiętaj kto w tym układzie rządzi – stopa jest księciem, kolano jest zakładnikiem a miednica jest królem.

5. Praca. Dobieramy sprzęt optymalny do Twojej postawy jak i uwzględniamy cechy fizjologiczne kolarza. Obiektywne pomiary oraz wiedza naszego fittera stanowią podstawę udanego procesu

6. Systematyka. Pamiętaj, że bikefitting to ciągle trwający i rozwijający się proces a nie zamknięty system

7. Obserwacja. Zależy nam aby pozostać w kontakcie. Twoje spostrzeżenia są dla nas najcenniejsze w połączeniu z naszą wiedzą stworzymy coś wyjątkowego

partnerzy